دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چه میخواهند

آمدم برایت عاشقانه بنویسم
کاش بودی و می دیدی کارمن به کجا کشیده ...
مدتیست این آدمهای اطرافم از من خواسته ی غیر ممکندارند...
از من می خواهندتورا فراموش کنم...فراموش...
اصلا من نمی دانم فراموشی یعنی چی؟...
اینها نمی دانند نفسهای من وابسته به نفسهای توست...
اگر تو را فراموش کنم...دیگر نفس های من باز دمی نخواهد داشت...
من که گله ای ندارم...از این دلتنگی...از این دوری...از این نخواستن ها....
من که به بودن تو قانع ام...به نفس کشیدنت...به خندیدنت...به خوب بودنت...
خوشبختی تو رو خواستن خواسته ی زیادیست عزیز من؟......
من با تو به خدارسیده ام...حال از من می خواهند فراموشت کنم...
خنده دار است...
زمانی فراموشت می کنم که بالای سنگ قبرم با افسوس
بگویی کاش زنده بودی....
کاش می دانستی که روزهایم بیتوچه سوت و کور است
کاش می دانستی که چشمانم مدت هاست حریری از شبنم اشک
بر روی خود کشیده است تا پس از تو دنیا راتارببیند
عجیب است،باز هم پرواز کنان به سوی تو می آیم
پاک فراموش کرده ام بالهای شکسته ام را ! ! !
این روزهامن همچنان دوستت دارم...
بیشتر از دیروز...کمتر از فردا...



‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

سايت تفريحي و سرگرمي پروما
ساعت21:42---10 فروردين 1393
براي افزايش واقعي بازديد سايت خود بصورت رايگان
ابتدا لينك باكس مارا در محل مناسبي از سايت خود قرار دهيد و روزانه لينك مطالب و پست هايتان را براي ما ارسال كنيد تا با درج در لينك باكس ، آنرا براي افراد بسياري به نمايش بگذاريم
براي دريافت كد لينك باكس كافيست به اين آدرس برويد
www.IR-Proma.Rzb.IR/Code-Box
صفحه اصلي لينك باكس :
www.IR-Proma.Rzb.IR/Box


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 6:27 | |